28 mai 2012


O nouă experiență care a contribuit la creșterea mea ca persoană, proiectul „Sunt pregătit-sunt sigur”  

Pe parcursul acestui proiect am participat la mute activităţi cum ar fi: şedinţe psihologice, formare de formatori, arta oratorică şi am studiat limba italiană.
Din toate activităţile am învăţat multe lucruri şi informaţii noi, pe care le utilizez zi de zi.
Despre toate activităţile am numai impresii bune, deoarece fiecare detaliu şi informaţie este necesar  pentru dezvoltarea noastră. La toate activităţile m-am simţit excelent pentru că am avut profesori excelenţi şi deosebiţi.
În afară de activităţile formative am participat şi la ieşiri culturale cum ar fi: cinematograf, muzeu, bowling, vizită la şcoala profesională Insula Speranţelor şi Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă. Aceste vizite au fost foarte binevenite deoarece am aflat despre existenţa unor astfel de organizaţii. La şcoala profesională Insula Speranţelor ne-au vorbit despre serviciile pe care le au şi meseriile care sunt disponibile pentru toţi doritorii. Aceste informaţii ne vor fi foarte utile atît pentru noi cît şi pentru colegii noştri, absolvenţi a gimnaziilor-internat, pentru a-i ajuta la înmatriculare la studii.
În final aş dori mult, foarte mult să aduc mulţumiri proiectul „Sunt pregătit-sunt sigur” şi în special colaboratorilor care activează în cadrul acestuia. Vă mulţumesc mult şi vă sunt foarte recunoscătoare!

Nadejda Goncearenco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu