18 mai 2012


Ieri beneficiar, azi voluntar :)

Salut, mă numesc Dumitru, am 19 ani, sunt absolvent al Gimnaziului-Internat din raionul Orhei. La moment sunt student pe ultima sută de metri la Colegiul Tehnologic din Chişinău. În anul 2008 am fost selectat pentru grupul Care Leavers. În cadrul acestui grup am reușit să cunosc mai mulți tineri, absolvenți ai Gimnaziilor Internat din țară. Datorită ședințelor psihologice la care am participat împreună cu grupul Care Leavers m-am regăsit, şi am ajuns să mă cunosc mai bine. De un an de zile sunt voluntar în cadrul grupului Care Leavers Friends, grup format din absolvenți ai Gimnaziilor Internat din diferite promoții.
Datorită lor şi activităților organizate împreună cu grupul am aflat şi am învăţat foarte multe lucruri noi care îmi sunt foarte de folos în viaţa de zi cu zi. Mi-am făcut prieteni noi, şi am aflat că mai sunt persoane ca şi mine, care au probleme şi le este greu să se încadreze în societate, dar datorită psihologilor şi şedinţelor de grup ne-am învăţat să le depășim cu succes. Împreună cu colegii din Care Leavers Friends am practicat cursuri de Italiană, Artă oratorică, şi Training for Trainers în cadrul Centrului de Servicii Sociale Pentru Copii şi Familie. Aceste traininguri ne-au ajutat să ne dezvoltăm abilități astfel încît să puteam mergem în Gimnaziile Internat, la tinerii care urmează să absolvească, să le povestim experiența noastră și să-i ajutăm să facă primul pas în viața de adult.



Fiodorov Dumitru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu